Fitness

Cvičení s činkamiVzhledem k zažitým stereotypům a špatným návykům každodenního života dnešní doby má mnoho lidí tělesné potíže, které vedou k bolestem a mohou se stát důvodem vážnějších zdravotních problémů.

Nejčastěji to bývají příčiny pramenící z monotónního přetěžování pohybového aparátu špatným způsobem (práce u PC, řízení auta, vadné držení těla či chůze, zdvihání břemen, špatné cvičení, …), čímž dochází ke zkracování svalů, přetěžování kloubů, páteře atd. a na druhou stranu zákonité ochabování motoricky nečinných svalů.

Tímto vznikají dysbalance v podobě horního a dolního zkříženého syndrome – tzn. kulatá záda, ramena stočená vpřed nebo vytažena k uším, hlava v předsunu bradou vpřed se záklonem v krční páteři, anteverze pánve – „vystrčený zadek“, hyperlordóza bederní páteře, bolesti zejména v oblasti lopatek a beder, omezený rozsah pohybu. Po letitých špatných stereotypech pohybového aparátu a špatného cvičení se tělesné nerovnováhy prohlubují.

Dále je to samozřejmě rostoucí známý problém nadváhy a obezity, jejichž důsledky mají významný vliv na celkový zdravotní stav a kvalitu života. Odvíjí se od nich např. krevní tlak, hladina cholesterolu, hladina cukru v krvi a inzulínové funkce, dýchací systém, kardiovaskulární systém, ortopedické problémy, zvýšené riziko nádorů, kožní problémy, zažívání, psychosociální stav atd.

Bolesti v zádech či mezi lopatkami jsou varovným signálem, kterým tělo dává najevo, že je „rozladěno“. Nepříjemných pocitů se může jejich nositel zbavit, dojde-li k uvedení jeho těla do optimálního stavu, k „naladění“ těla.

Fitness girl

V moderním světě se dnes boj, jak se zbavit nadváhy a celulitidy, stal velkým tématem pro miliony žen bez ohledu na věk. Uvádí se, že více než osmdesát procent žen od puberty má problémy související s přítomností pomerančové kůže, tuku a to zejména v oblastech – břicho, zadek, boky a stehna.

Tento stav postihující přibližně 80% žen a s postupem času se postupně zhoršuje a vede nejen k fyzickým problémům, ale i psychickým.

Kombinace posilovacího a aerobního tréninku a vhodné stravy umožňuje ženám  dokonale odbourat tuk, zpevnit a vytvarovat si postavu jak to není možné žádným jiným sportem nebo aktivitou!

Ženy mají od přírody méně svalů, více zásobního tuku a tím pádem i nižší hodnotu bazálního metabolismu. Navíc jejich zaměstnání je většinou sedavé (sekretářky, účetní, úřednice), proto mají větší problémy s nadváhou a obezitou. Přitom pěkná postava hraje v životě ženy v mnohých případech významnější roli než v životě muže.

________________________________________________________________________________

Odborníci se shodují, že rutinní cvičení, které kombinuje aerobní cvičení se silovým tréninkem je nejlepší zbraň proti celulitě.

Na úvodním setkání Vás seznámím s mým FIT PROGRAMEM PRO ŽENY, se zaměřením a způsobem práce a pokud se Vám vše bude zamlouvat, dohodnu s Vámi tréninkový plán včetně termínů návštěv.

 

Projdu si s Vámi:

  • dotazník – vstupní analýza
  • dosavadní způsob stravování
  • koníčky,dosavadní zkušenosti se sportem, oblíbené sporty….
  • vstupní měření

Mým krédem je být vždy k dispozici – vysvětlit, ukázat, dohlédnout na správné provedení.

Z dlouholetých zkušeností vím, že veškeré neúspěchy ve snaze zhubnout – ať už ve spojení se cvičením nebo dietami mají jednu zásadní příčinu – NEZNALOST problematiky výživy, kdy a co jíst, co má vliv na ukládání tuků, jak se tomu vyhnout…. a stejně tak při cvičení – NEZNALOST strojů, anatomie, funkce svalů, co se v těle vlastně odehrává, když cvičíme, co po cvičení-jak,co a proč cvičit..

CvičeníKladu velký důraz na to, aby klient dobře porozuměl tomu, na čem se zamýšlím dohodnout. Jedině tak mám alespoň nějakou záruku, že to, co navrhnu a na čem se dohodneme se bude taky opravdu plnit,resp. fungovat. Velká část úspěchu totiž leží na bedrech klienta – až 70% úspěchu tkví ve správné výživě podpořené cvičením. No a co jíte OPRAVDU doma – to víte na 100% pouze vy – klienti a je to jen a jen na Vás.

Celý  FITPROGRAM je zpracován tak, aby vše do sebe správně zapadalo:

Výživa, jídelníček, pitný režim – změna stravovacích návyků, kalorická úprava stravy

Tréninková zátěž – zejména břicho,boky,hýždě,stehna,triceps – zatížení žádoucích skupin svalů

Masáže – klasická, Hawai Lomi-Lomi, lávové kameny (HOT STONES) navozují uvolnění, relax, napomáhají k odplavení tuků a škodlivých látek z těla, výborně odvodní tělo a napomáhají ke zmenšení celulity

Celulita /hovorově celulitida/ – závěrečná faze, kdy všechny složky společně pomohou ke zmírnění nežádoucích ďolíčků v kůži,otoků apod.  Jako finální část mého programu jsou provozovány ruční lymfomasáže společně s dalšími technikami, které ještě výrazně umocní odstranění celulity – tzv. pomerančové kůže.

Než se vydáte navštívit naše GYM Ladies Studio Olomouc, dohodněte si schůzku na telefonním čísle 776 644 010

Máte zájem o osobního trenéra? Napište mi
Vaše jméno: *
Váš email: *
Váš telefon:

Zpráva:

Komentáře nejsou povoleny.